Новини медіанекстерів

Наш голландський партнер European Journalism Center (EJC) запускає п'ятиденний курс з цифрової журналістики у Тбілісі і запрошує українських учасників до участі. Курс відбудеться 24-28 червня на основі Кавказської Школи журналістики та бізнесу (GIPA).

Парнерство Школи забезпечив Columbia University. Викладачі Колумбійського університету викладатимуть в Тбілісі.

Реєстрація триває до 14 червня. Вартість курсу - $2000, учасники забезпечуються необхідним для участі в Школі. Учасники з України повинні забезпечети також дорогу та проживання. По закінченню Школи учасники отримають сертифікати участі.

Детальніше щодо школи - на сторінці EJC.

Довідка: Школа журналістики від Columbia University, розташованого в Нью-Йорку, є однією з найбільш престижних в США. Вартість річного навчання - $65 000.

Коментувати

фото: виступає Богдан Починок (Експрес, Львів)

Адам Міхнік, Gazeta Wyborcza (Польща): За журналістів голосують щодня, купуючи чи не купуючи ту чи іншу газету в кіоску.

Є завод, де виробляли маленькі бюсти Леніна, котрий після смерті Івана Павла II почав виготовляти його бюсти, бо змінилась мода, перефокусувався попит… так і з сучасною журналістикою – зараз треба переосмислити засади існування вільних ЗМІ.

Період диктатури привчив польських журналістів не відповідати за свої слова. На жаль, ця ментальність лишилась і нині. Тому здоровий клімат молодих демократичних ЗМІ повинен бути скерованим відповідальністю.

Сергій Тихий, Крымская газета: Чомусь в наших широтах стандартизувалась думка про те, що “жовта преса” – це погано, однак насправді це не так. Як на мене, саме жовта преса на сьогодні стає більш модернізованою ніж “традиційна”, тому і має перевагу у попиті.

Валерій Калниш, Комерсант Україна: Джерела інформації між журналістами передаються у таких випадках: – 20% екслюзивності – по дружбі, 10% екслюзивності – від патріотів, які готові віддати інформацію, через любов до Батьківщини і правди. Який би не був ексклюзив – він повинен бути перевіреним. Навіть якщо вас вважатимуть нетактовним, тощо – це ваша робота.

Мустафа Найєм, “Українська правда” (Україна) Для журналіста чесність з собою є питанням, в першу чергу, віри в себе, а не питання заангажованості позиції чи ні.

Щоб журналістське розслідування мало сенс – треба, щоб подібне розслідування розпочалось і зовні. У нас журналісти-розслідувачі займаються тим, чим мають займатися правоохоронні органи

Більшість проблем наших журналістів полягають у постійному відчутті месіанства

Роман Вінтонів, cтарший редактор у The Show Time (Україна), відомий також під псевдонімом “Майкл Щур”: Об’єктивність будь-якого журналіста завжди буде самоангажованою.

Журналістика – це нерви в організмі суспільства. Робота журналіста – кричати суспільству, що щось не так! Мозок – це влада, але, на жаль, в нас він зовсім не чує свої нерви. Однак почуття гумору мають всі – і нерви, і мозок”

Ігор Починок, Експрес (Україна): ”Джинса – це відверта корупція, це другий після цензури інструмент зупинення розвитку демократії.

Ставлення до джинси справжнього журналіста – розуміння того, що без неї можна працювати якісніше.

Коментувати

Детальніше...

Віталій Лєйбін, “Русский репортер” (Росія): “Провідною проблемою Інтернет-ЗМІ є їхня інформативність, тобто більшість з них є дубльованим продуктом з інших ресурсів, що не несе справжньої, якісно інноваційної новини. Так, постає питання компетенції таких публікацій. Отже, позитивні зміни щодо затратності на друк зовсім не компенсують правильність ведення редакційної форми керування.

Леонід Цодіков, Український медіа холдинг (Україна): Для ЗМІ не існує іншого способу заробляти, ніж робити комерційно цікаві матеріали – яка захочуть придбати читачі. Інформація, яка відповідає на питання “Що?” необхідна, але за неї платити не будуть. Натомість, гроші готові давати за матеріали, які дають відповіді на питання “Чому?”, “Що буде далі?”, “Який наслідок для мого особистого життя?

Майстер-клас Романа Андрейка, ТРК «Люкс» (Україна): Результатом конвергентної новини є економія ресурсів; якість – через оперативність та кількаразову провірку інформації одного журналіста багатьма редакторами; підвищена мотивація працівників через премії за конвергентні новини;  кросс-промо медіа-продуктів (новина на радіо подеється із супрововодом анонсу репортажу на телеканалі); спрощення адміністрування меда-холдингу – через централізованість бухгалтерської частини.

Анна Добривечір, TNS (Україна): За 2002-2012 роки відбулась важлива зміна способу життя українців – це інтернетизація суспільства, що призвела до зміни типу медіаносіїв та спектру впливу думки ЗМІ у 2009-2012 роках.

Для статистики головне не кількість користувачів Інернету, а те ЩО вони роблять в ньому – велике значення тут має специфіка національного менталітету, а після того вже рівень проникнення Інтернет-мережі у свідомість соціуму.”

Борис Ложкін, UMH group (Україна):

Системні зміни медіа сьогодення:

Етичні норми змінюються через появу інет-простору та зміну канонів професійного обов’язку ЗМІ;

Коментувати

Детальніше...

Сьогодні розпочинається Lviv Media Forum, одна з найбільших медійних подій цього року в Україні (Львів, 29-31 травня 2013).

45 спікерів та 400 учасників обговорюватимть світові тенденції у розвитку медіа, новітні стандарти журналістики та сучасні тренди в медіауправлінні. Географія гостей та учасників: Україна, Польща, Росія, Швеція, США, Данія.

«Медіа майбутнього» - тема першого дня форуму. Виступлять з доповідями: Павло Шеремета на тему «Стратегія блакитного океану для медіа», доповідач із США Ерік Гарріс (Buzzfeed.com), з Росії - Віталій Лєйбін («Русский репортер»).

Доповідачі з України: Борис Ложкін (UMH group), Анна Добривечір (TNS), Назар Панчишин (1+1 медіа), Сергій Рахманін (Дзеркало тижня), Леонід Цодіков (Український медіа холдинг), Костянтин Квурт, Андрій Маштаков «Інтерньюз Україна», Максим Саваневський (watcher.com.uа), Анатолій Бондаренко та Роман Кульчинський (Texty.org.ua).

У перший день Медіафоруму відбудеться також дискусія «Чи вдається традиційним медіа, що перейшли в онлайн, знаходити ефективні бізнес-моделі та цікавий контент?». Для учасників форуму проведуть також презентації МФ «Відродження» та факультет журналістики ЛНУ імені Івана Франка.

Слідкуйте за Lviv Media Forum через Фейсбук - facebook.com/LvivMediaforum та через хештег #lvivmediaforum

Коментувати

під час зустрічі з двома американськими фахівцями онлайн-видань? Деталі та реєстрація на зустріч за лінком:

А також:

Коментувати

Лондонський The Open University відомий сучасними методами освіти і просуванням її в онлайні. Відомими є ролики The History of English in Ten Minutes, десять серій однохвилинних роликів розказують коротко етапи формування мови та впливи на неї, зокрема й Інтернету.

Цього разу університет пропоную записатися на курси з дизайну і для цього підготував серію роликів про стилі дизайну і архітектури. Ролики зроблені якісно й зацікавлюють далі вивчати предмет.

Коментувати