Новини медіанекстерів

Знайомтесь! Це - Лара Лук'янюк, київська студентка. Енергії у Лари не займати, оскільки вона планує самостійно організувати 9 листопада в Києві конференцію про роботу в соціальних медіа під назвою Be3 http://be3be3.wix.com/conference.

Лара звернулася до нас аби ми стали інформаційним партнерам. Оскільки ця конференція може слугувати подальшому зростанню і лідерству Лари, а також під час події передбачені фахові виступи, ми вирішили підтримати.

Кому буде корисно взяти участь в конференції? За словами Лари Лук'янюк, "конференція призначена для тематичних та персональних блогерів, редакторів спільнот та лідерів думок у соціальних мережах, а також для тих хто збирається створити власне джерело інформації".

Під час конференції виступатимуть: Володимир Галіка, Олександр Рощин, Anders Östlund, Павло Остріков, Світлана Лобанова, Олександр Барабошко.

Реєстраційний внесок - 50 гривень за умови реєстрації до 1 листопада. Це внесок покриє організаційні видатки. Приєднуйтecь, вирішувати вам! Реєстрація - за лінком

Коментувати

88 учасників з України записалися на безкоштовний онлайн-курс "Інфографіка та візуалізація даних" під керівництвом Альберто Каїро (Albero Cairo) від Knight Center. Це 8 місце за кількістю учасників з 139 країн. Усього ж на курс записалися більше 3300 чоловік.

Україна проявила найбільшу зацікавленість щодо курсу серед країн пострадянського простору. 55 учасників з Росії записалися на курс, 10 - з Казахстану, 5 - з Білорусі. Ще один провал Митного союзу:) Найбільшою кількістю учасників - 928 представлені США.

Курс розпочався 6 жовтня та триватиме 4 тижні. Тижневий об'єм роботи - це 2-3 години відео для перегляду, тексти для читання, опитування та завдання, які можна виконувати й з допомогою паперу та ручки чи олівця.

За словами Альберто Каїро, учасники не повинні володіти технічними навичками аби брати участь в курсі. Курс побудований так, аби учасники навчилися думати категоріями інфографіки. Курс проводиться англійською мовою. Реєстрація на курс триває. Більше інформації дізнайтеся за лінком.

Коментувати

Подаємо короткі нотатки з майстер-класу Dietmar Schantin, засновника Institute of Media Strategies (Австрія), проведеного 11 жовтня в Інтерньюз-Україна. Автор нотаток - Лілія Шутяк, медіа-фахівець з Чернівців.

1) Багато веб-сайтів намагаються залучити якомога більше відвідувачів, але не турбуються про якість контенту;

2) Маємо одну історію, яку слід представити за допомогою різних каналів інформації: мобільні телефони-соціальні мережі, сайт, відео на ПК, друковане видання. Звідси - журналісти представляють ОДИН бренд і працюють на різних платформах.

3) Важливо, щоб схвалення рішень і підготовку контенту робили різні люди.

4) Планування - найбільший ворог для журналіста. Я не знаю жодного журналіста, який когось вчить, як щось планувати.

5) Журналіст має думати, чого хоче його аудиторія і на якій платформі це подати.

6) Якщо брати редакції старого типу, то там журналісту можна було легко сховатися за редактора, коректора і т.п. Нині в Інтернет-редакції кожен відповідає за свій текст. Все видно усім.

7) Журналісти чекають поки відбудеться подія і тоді повідомляють про неї. Вони не шукають новин.

8) Важко заробляти на Інтернет-рекламі, бо є багато сайтів, які таке ж пропонують. Через це доводиться знижувати ціни. (Фотогалерея)

Лекція відбулася за підтримки програми «У-Медіа» міжнародної організації «Інтерньюз». Слідкуйте за подальшими подіями та новинами MediaNext у соціальних медіа через хештег #medianext_ua

Коментувати

Впродовж липня-вересня в Інтернью-Україна відбулося три тренінги зі створення репортажів. Тренінги показали значний інтерес до забутого в Україні жанру та дозволили учасникам отримати важливий практичний досвід роботи з репортажами. Тренерами виступили Тамара Бабакова (екс-редактор журналу Фокус) та Павло Солодько (Історична Правда). Кілька твітів з третього тренінгу, далі - викладемо відео з частиною лекцій.

 

Коментувати

14-20 липня в Києві відбулася шоста за рахунком Школа MediaNext від Інтерньюз-Україна. 7 днів засвоєння багатоманітних практих нових медіа та інноваційних підходів до журналістики підготували, як ми впевнені, учасників до розуміння реалій ринку.

Пропонуємо переглянути підбірку твітів зі Школи, які передають настрій та зміст навчання:

 

Якщо ви хочете переглянути й текстові твіти презентації - зайдіть на сторінку Storify - http://storify.com/insider_ua/4-medianext-ua

Коментувати

14-20 липня 2013 року в Києві відбулася 4 Літня школа MediaNext. Школа продовжила традиції якісного навчання з нових медіа для молодих журналістів та медіа-активістів з усіх куточків України. Школу організували та провели Міжнародна громадська організація «Інтерньюз-Україна» та спільнота медіа-інноваторів MediaNext за підтримки проекту У-Медіа. Починаючи з літа 2010 року, в стінах «Інтерньюз-Україна» вже відбулися чотири літні та дві зимові школи з нових медіа.

30 учасників Школи представляли: Рівне, Львів, Ужгород, Чернігів, Острог, Київ, Харків, Кам’янець-Подільський, Сімферополь, Краматорськ, Кіровоград та Кривий Ріг. Більше половини учасників працюють в медіа або навчаються на факультетах журналістики. До школи долучилися й ті, для кого світ медіа є лише захопленням. Наприклад, Володимир Хільчук з Рівного – лікар-інтерн, який веде блог про медицину. Юлія Демидюк з Харкова щойно закінчила архітектурний факультет, однак планує приєднатися до команди нового медійного проекту.

Впродовж семи днів учасники засвоювали теоретичні знання та практичні навички інструментів цифрової журналістики. Навчилися ефективній роботі з соціальними мережами, проводити моніторинг, ефективно шукати та давати відповіді на етичні питання в он-лайні.

Окремий блок школи був присвячений розслідуванням за допомогою Інтернет-інструментів. Разом з Дмитром Гнапом з агенції журналістських розслідувань Слідство.Інфо учасники вчилися знаходити власників українських підприємств через бази даних. Зокрема, учасники спробували провести справжнє журналістське розслідування та з’ясували, що 74% акцій одного державного акціонерного товариства належать компанії з Нової Зеландії, засновника якої уряди багатьох країн звинувачують у відмиванні коштів, але дійсними власниками шахти виявилися українські урядовці.

Михайлина Скорик (ТРК «Україна») розказувала про досвід роботи конвергентних редакцій та нові ролі сучасних журналістів. Тамара Бабакова (UMH) дала розуміння ваги інформаційних приводів та провела імпровізовану редакційну нараду з учасниками. Максон Пуговський, експерт з онлайн-маркетингу, вчив як запускати онлайн-проект «з нуля», а Роман Зінченко (Greencubator) –які завдання виконують публічні презентації.

Також тренерами Школи виступили Віталій Мороз (Інтерньюз-Україна), Андрій Маштаков (Інтерньюз-Україна), Сергій Даниленко (Gloss.ua), Володимир Гребьонкін (медіа-тренер) та Павло Педенко (1+1).

Гостьовими спікерами виступили Сергій Лещенко (УП), Сергій Шевчук (Газета по-українськи), Ірина Маркова (медіа-тренер), Євген Сафонов (The Village Киев), Олександр Карпюк (Focus.ua) та Мустафа Найем (УП).

Учасниця школи Аліна Ольшанська ось висловила враження від Школи: «Цей тиждень по праву можна віднести до найяскравіших моментів швидкоплинного літа'13. Хочеться подякувати всім і кожному за емоції і досвід, від яких, в прямому сенсі, зриває дах. На наших очах ситуативне зібрання людей перетворилося в цілісну команду».

Слідкувати за подіями та новинами Школи можна на сторінці MediaNextUkraine у Facebook, а також за хештегом #medianext_ua у Twitter/Instagram/Facebook.

Контакти:

Віталій Мороз, керівник програм нових медіа Інтерньюз-Україна
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду
+38063 700 22 66

Четверта Літня  школа MediaNext організовується МГО «Інтерньюз-Україна»  і відбудуться в рамках проекту «У-Медіа» міжнародної організації Інтерньюз Нетворк за фінансової підтримки АМР США

Коментувати