Змагатися за читата для ЗМІ - це конкурувати за його увагу та визначити його місце в системі координат медіа. Редакція британської The Guardian демонструє вміння будувати спільноту читачів - 10 вересня 2014 р запустили The Guardian Membership - інструмент створення спільноти.

Читач може обрати одну з опцій - від безкоштовного членства (friend) до платних - partner та patron. В статусі "друга" читач отримує додаткові послуги - щотижневу розсилку підбірки новин та ключові відео-репортажі журналістів. В статусі ж partner та patron набагато ширший перелік опцій - від візитів в редакції до участі в подіях видання.

У 2016 році редакція планує переїхати в більш просторе приміщення, яке стане центром інновацій. Редакція пише: The building will be a hub for big ideas and stimulating conversations. It will host events, activities and courses from Guardian Live and institutions we admire.

Ідея членства - це входження не просто в стіни редакції та користування сервісами сайту - The Guardian перетворюється в хаб цікавих ідей і людей, центр суспільних інновацій з лекціями, навчанням, дискусіями. Це буде більше аніж ЗМІ чи сайт - такі вимоги часу, розвивайся або вмирай. Ідея є актуальною й для багатьох українських ЗМІ, які слідують принципу: "розвивайся або помри". Переглянути розділ Membership - https://membership.theguardian.com


blog comments powered by Disqus