Подаємо короткі нотатки з майстер-класу Dietmar Schantin, засновника Institute of Media Strategies (Австрія), проведеного 11 жовтня в Інтерньюз-Україна. Автор нотаток - Лілія Шутяк, медіа-фахівець з Чернівців.

1) Багато веб-сайтів намагаються залучити якомога більше відвідувачів, але не турбуються про якість контенту;

2) Маємо одну історію, яку слід представити за допомогою різних каналів інформації: мобільні телефони-соціальні мережі, сайт, відео на ПК, друковане видання. Звідси - журналісти представляють ОДИН бренд і працюють на різних платформах.

3) Важливо, щоб схвалення рішень і підготовку контенту робили різні люди.

4) Планування - найбільший ворог для журналіста. Я не знаю жодного журналіста, який когось вчить, як щось планувати.

5) Журналіст має думати, чого хоче його аудиторія і на якій платформі це подати.

6) Якщо брати редакції старого типу, то там журналісту можна було легко сховатися за редактора, коректора і т.п. Нині в Інтернет-редакції кожен відповідає за свій текст. Все видно усім.

7) Журналісти чекають поки відбудеться подія і тоді повідомляють про неї. Вони не шукають новин.

8) Важко заробляти на Інтернет-рекламі, бо є багато сайтів, які таке ж пропонують. Через це доводиться знижувати ціни. (Фотогалерея)

Лекція відбулася за підтримки програми «У-Медіа» міжнародної організації «Інтерньюз». Слідкуйте за подальшими подіями та новинами MediaNext у соціальних медіа через хештег #medianext_ua


blog comments powered by Disqus