Команда МГО «Інтерньюз-Україна» спільно з Panin Production cтворила освітній онлайн-посібник у вигляді роликів «10 правил з цифрової безпеки» для користувачів мережі. Анімований ролик покликаний донести до користувачів прості та дієві поради, які зроблять їхнє користування мережею захищеним.

Ролик ви зможете знайти на офіційному каналі Інтерньюз-Україна в YouTube за посиланням http://bit.ly/10rules_cyber-security. Тривалість повної версії відео - 4 хвилини 32 секунди. Оскільки відео робилося під формат YouTube, для зручності перегляду, онлайн-посібник був поділений на п’ять частин, в кожній з яких викладені дві поради.

В переліку десяти порад користування безпечним Інтернетом містяться пропозиції користувачам, як створювати надійні паролі, як убезпечитися при користуванні незахищеним wi-fi, як налаштувати захищений протокол https, як перевіряти надійність лінків в мережі, що таке і навіщо потрібна двохфакторна аутентифікація для вашого мейлу.

«Про безпеку в Інтернеті найбільше турбуються батьки, адже усвідомлюють загрози для своїх дітей з огляду на зловмисників та невідповідний контент» - зазначає Віталій Мороз, керівник програм новимх медіа МГО “Інтерньюз-Україна”. «Разом з тим значна кількість дорослих доволі недбало ставляться до власної присутності в мережі - не задумуються про надійні паролі чи ведуться на фішинг. Переконаний, що переглянувши ролики, користувачі захочуть протестувати поради", - переконаний експерт.

Освітній онлайн-посібник у вигляді відео “10 правил з цифрової безпеки”, як і низка освітніх заходів на тематику цифрової безпеки для журналістів (літо 2014), стали можливими за підтримки проекту У-медіа за кошти АМР США.

Частина перша:

Коментувати

 

Змагатися за читата для ЗМІ - це конкурувати за його увагу та визначити його місце в системі координат медіа. Редакція британської The Guardian демонструє вміння будувати спільноту читачів - 10 вересня 2014 р запустили The Guardian Membership - інструмент створення спільноти.

Читач може обрати одну з опцій - від безкоштовного членства (friend) до платних - partner та patron. В статусі "друга" читач отримує додаткові послуги - щотижневу розсилку підбірки новин та ключові відео-репортажі журналістів. В статусі ж partner та patron набагато ширший перелік опцій - від візитів в редакції до участі в подіях видання.

У 2016 році редакція планує переїхати в більш просторе приміщення, яке стане центром інновацій. Редакція пише: The building will be a hub for big ideas and stimulating conversations. It will host events, activities and courses from Guardian Live and institutions we admire.

Ідея членства - це входження не просто в стіни редакції та користування сервісами сайту - The Guardian перетворюється в хаб цікавих ідей і людей, центр суспільних інновацій з лекціями, навчанням, дискусіями. Це буде більше аніж ЗМІ чи сайт - такі вимоги часу, розвивайся або вмирай. Ідея є актуальною й для багатьох українських ЗМІ, які слідують принципу: "розвивайся або помри". Переглянути розділ Membership - https://membership.theguardian.com

Коментувати

Київ, 5 серпня 2014

26-29 серпня 2014 року МГО “Інтерньюз-Україна” та спільнота медіа-інноваторів MediaNext провели 5 Літню школу з нових медіа на хуторі Обирок Чернігівської області. Навчання для 15 учасників з різних куточків України, включно з Кримом, тривало впродовж чотирьох літніх днів серед природи і запам’яталося невимушеним спілкуванням з тренерами, сидячи на оберемках сіна перед екраном 3x3 метри.

Ключовими пріоритетами цьогорічної школи були визначені теми журналістської майстерності в роботі онлайн-видань, застосуванні сервісів нових медіа та протидії інформаційним маніпуляціям в роботі журналіста.

Тренерами школи виступили редактор Дмитро Тужанський (Varosh), експерт в нових медіа Віталій Мороз (Інтерньюз-Україна), редактор Тамара Бабакова, експерт в нових медіа Максон Пуговський, представник спільноти Google в Україні Володимир Іванов, дизайнер Владислав Кулик (Бастарда Студіо), журналіст Дмитро Горшков (AFP).

На відміну від попередніх шкіл #medianext_ua, учасники змогли провести чотири дні на природі за більш як 200 кілометрів від Києва. В сільській місцевості доступ до Інтернету був обмежений - вечорами учасники ходили до хати, до якої був проведений wi-fi аби перевірити пошту. Водночас, учасники користувалися мобільним Інтернетом.

Більшість лекцій була проведена дискусійно, серед учасників були не тільки журналісти, але й фізики, IT-менеджери та політологи.

10 ключових цитат школи, записані Mari Bieliaieva

"Диференціюйтесь або зникніть.Ви маєте бути іншими". Дмитро Тужанський
"Ви - є медіа.Ваші пости - це вже медійний продукт". Віталій Мороз
"Август - самый не новостной месяц. Вы сами вскоре это поймете".
"Нельзя недооценивать роль человека в истории, особенно в истории медиа".
"Люди хотят информацию, для эмоций есть книги".
"В хорошей истории всегда есть магические вещи".
"Писать нужно так, чтобы не было лишних слов".
"Интервью без расшифровки - сырой продукт". Тамара Бабакова
"Новинарні сайти в Україні - це не про бізнес, це більше про вплив". Максон Пуговський
"Дизайн - это искусство управлять пустотой". Влад Кулик

Перегляньте програму школи за лінком. Хештег школи - #medianext_ua, підбірка краших твітів та фото за лінком. 5 Літня школа з нових медіа MediaNext була проведена коштом МГО “Інтерньюз-Україна” та на внески учасників.

Контакт: Віталій Мороз, керівник програм нових медіа МГО "Інтерньюз-Україна", vitaliy.moroz (at) gmail.com

Коментувати

Інтернету під час 5 Літньої школи MediaNext було небагато, однак з мобільним Інтернетом учасники постили та ділилися враженнями. Як навчання з нових медіа починалося і тривало впродовж чотирьох днів на хуторі Обирок, Чернігівської області. Невеликий звіт через Storify:

 

Коментувати

26-29 серпня 2014 Інтерньюз-Україна та спільнота медіа-інноваторів MediaNext провела чергову школу з нових медіадля молодих журналістів та медіа-активістів. Школа відбувалася на хуторі Обирок у Чернігівській області і об'єднала 14 учасників з різних областей України, включно з Кримом.

Хто відвідав щколу?

Ірина Панчева (Одеса)
Вікторія Ізотова (Львів)
Юліана Романишин (Львів)
Олена Осейчук (Київ)
Юрій Чміль (Івано-Франківськ)
Анастасія Івашина (Запоріжжя)
Інна Наливайко (Черкаси)
Юлія Мальцева (Кривий Ріг)
Олексій Кушнір (Гурзуф)
Марія Бєляєва (Запоріжжя)
Афіна Черкезова (Львів)
Антон Удовенко (Вінниця)
Василь Бабич (Київ)
Ольга Голобородько (Київ)

Хто викладав під час школи?

Дмитро Тужанський (Varosh), Віталій Мороз (Інтерньюз-Україна), Тамара Бабакова, Максон Пуговський, Володимир Іванов (Google), Владислав Кулив, Дмитро Горшков (AFP)

Перегляньте програму школи за лінком. Хештег школи - #medianext_ua, підбірка краших твітів та фото за лінком.

Коментувати

Баннер