Знайомтесь! Це - Лара Лук'янюк, київська студентка. Енергії у Лари не займати, оскільки вона планує самостійно організувати 9 листопада в Києві конференцію про роботу в соціальних медіа під назвою Be3 http://be3be3.wix.com/conference.

Лара звернулася до нас аби ми стали інформаційним партнерам. Оскільки ця конференція може слугувати подальшому зростанню і лідерству Лари, а також під час події передбачені фахові виступи, ми вирішили підтримати.

Кому буде корисно взяти участь в конференції? За словами Лари Лук'янюк, "конференція призначена для тематичних та персональних блогерів, редакторів спільнот та лідерів думок у соціальних мережах, а також для тих хто збирається створити власне джерело інформації".

Під час конференції виступатимуть: Володимир Галіка, Олександр Рощин, Anders Östlund, Павло Остріков, Світлана Лобанова, Олександр Барабошко.

Реєстраційний внесок - 50 гривень за умови реєстрації до 1 листопада. Це внесок покриє організаційні видатки. Приєднуйтecь, вирішувати вам! Реєстрація - за лінком

Коментувати

88 учасників з України записалися на безкоштовний онлайн-курс "Інфографіка та візуалізація даних" під керівництвом Альберто Каїро (Albero Cairo) від Knight Center. Це 8 місце за кількістю учасників з 139 країн. Усього ж на курс записалися більше 3300 чоловік.

Україна проявила найбільшу зацікавленість щодо курсу серед країн пострадянського простору. 55 учасників з Росії записалися на курс, 10 - з Казахстану, 5 - з Білорусі. Ще один провал Митного союзу:) Найбільшою кількістю учасників - 928 представлені США.

Курс розпочався 6 жовтня та триватиме 4 тижні. Тижневий об'єм роботи - це 2-3 години відео для перегляду, тексти для читання, опитування та завдання, які можна виконувати й з допомогою паперу та ручки чи олівця.

За словами Альберто Каїро, учасники не повинні володіти технічними навичками аби брати участь в курсі. Курс побудований так, аби учасники навчилися думати категоріями інфографіки. Курс проводиться англійською мовою. Реєстрація на курс триває. Більше інформації дізнайтеся за лінком.

Коментувати

Подаємо короткі нотатки з майстер-класу Dietmar Schantin, засновника Institute of Media Strategies (Австрія), проведеного 11 жовтня в Інтерньюз-Україна. Автор нотаток - Лілія Шутяк, медіа-фахівець з Чернівців.

1) Багато веб-сайтів намагаються залучити якомога більше відвідувачів, але не турбуються про якість контенту;

2) Маємо одну історію, яку слід представити за допомогою різних каналів інформації: мобільні телефони-соціальні мережі, сайт, відео на ПК, друковане видання. Звідси - журналісти представляють ОДИН бренд і працюють на різних платформах.

3) Важливо, щоб схвалення рішень і підготовку контенту робили різні люди.

4) Планування - найбільший ворог для журналіста. Я не знаю жодного журналіста, який когось вчить, як щось планувати.

5) Журналіст має думати, чого хоче його аудиторія і на якій платформі це подати.

6) Якщо брати редакції старого типу, то там журналісту можна було легко сховатися за редактора, коректора і т.п. Нині в Інтернет-редакції кожен відповідає за свій текст. Все видно усім.

7) Журналісти чекають поки відбудеться подія і тоді повідомляють про неї. Вони не шукають новин.

8) Важко заробляти на Інтернет-рекламі, бо є багато сайтів, які таке ж пропонують. Через це доводиться знижувати ціни. (Фотогалерея)

Лекція відбулася за підтримки програми «У-Медіа» міжнародної організації «Інтерньюз». Слідкуйте за подальшими подіями та новинами MediaNext у соціальних медіа через хештег #medianext_ua

Коментувати

1. В последующие 10 лет погибнут последние "киты" из принта, которые не успеют адаптироваться. Сейчас тиражи падают, но многие все еще наплаву: их держат кредиты и вера предыдущих собственников в возможность найти новую модель, а также эксперименты в духе Джефа Безоса, покупающего Washington Post.

2. Профессиональные журналисты и "традиционные СМИ" больше никогда не будут зарабатывать столько, как в ХХ веке. Пьотр Стасяк из польского Newsweek рассказывал, что до 2004 г. печатный журнал "Polityka" заработал столько денег на рекламе, что построил себе небоскреб в Варшаве. Это вряд-ли когда-то повторится.

User Generated Content, пожирающий деньги рекламодателей, - это всерьез и надолго. Разве что юзеры начнут массово протестовать или требовать поделиться, но это маловероятно. Впрочем, самым "шумным" уже сейчас предлагают какой-нибудь revenue share или "заплати 15 у.е.\месяц", мы выключим рекламу в твоем контенте.

3. Выживают и будут выживать чертовски эффективные команды из 3-5 человек. Или даже одиночки способные собрать миллионные аудитории.

4. Чтобы ответить на вопрос "что делать?" медиахолдингам с их тяжеловесными командами профессиональных журналистов, редакторов, фотографов, нужно понять, в чем их преимущество перед UGC.

Я вижу 2 варианта ответов на этот вопрос: 1). Преимущество масштаба в рамках своей страны - когда ты способен эффективно играть на бирже внимания и выкупать весь поисковый трафик, существующий в стране, а затем продавать его дороже, убеждая рекламодателей размещаться у тебя, а не на UGC-платформах. Добавляем сюда еще мобильные приложения с локальным контентом - и такую войну сложно, но возможно выигрывать из года в год.

2) Второй вариант - это "уходим в партизаны" и строим сильные нишевые медиабренды. Отказываемся говорить с рекламодателями языком Excel и CPM, и начинаем говорить языком искусства. Эта картина Бенкси стоит 1 млн долларов, потому что она крутая. Единственная в своем роде.

Размещение на Forbes стоит 1 млн. долларов в год, потому что за дешевле это не продается. У Forbes.ua - потрясающая команда, они делают качественную современную журналистику. Хотите поддержать великое? Погреться в лучах славы Forbes? Welcome. Рекламный пакет стоит 1 млн у.е.\год. А всего у нас есть 5 таких рекламных пакетов. Мы можем продать рекламу вам, и еще 4-м крутым компаниям, и больше никому. Хотите дать сигнал украинскому рынку, что вы крутая современная развивающаяся компания? Welcome to the club of 5. Добро пожаловать в пятерку компаний, которые финансируют Forbes в этом году.

Нужно перестать продавать рекламодателям аудиторию и начать продавать право постоять рядом с сильным брендом.

Довідка: Сергій Даниленко - засновник та керівник Gloss.ua, медіа-експерт, блог: http://danylenko.com/

Коментувати

11 жовтня 2013 р. МГО «Інтерньюз-Україна» запрошує українських редакторів, медіа-менеджерів, власників онлайн-видань взяти участь у майстер-класі Дітмара Шантіна (Dietmar Schantin) в Києві на тему «Які стратегії працюють для редакцій в сучасних реаліях медіа-бізнесу?”

Сфера кваліфікації Дітмара Шантіна - стратегії розвитку для ЗМІ, в тому числі розбудова цифрового бізнесу,  комунікаційні стратегії та управління брендінгом. Детальніше: www.instituteformediastrategies.com

Під час майстер-класу експерт запропонує огляд:

  • тенденцій розвитку  платного контенту, медіа-брендингу та внутрішньої структури ЗМІ;
  • сильних і слабких сторін ключових моделей ньюзрумів;
  • уроків впровадження цифрових технологій  з досвіду європейських медіа.

Дітмар Шантін – засновник Інституту медіа-стратегій (Австрія), директор проекту Newsplex (Всесвітня газетна та інформаційно-видавнича асоціація WAN-IFRA). Пан Шантін відомий в медіа-індустрії як інноватор і розробник серії сучасних редакційних концепцій, що застосовуються в багатьох країнах світу.

На посаді виконавчого директора WAN-IFRA Newsplex він працював з Telegraph Media Group UK, Ringier Media Group, Archant Group, Associated News Media UK, Axel Springer Germany. Пан Шантін має ступінь Ph.D in Economics and Technology, сфера його досліджень - стратегії розвитку бізнесу.

Єдиний майстер-клас Дітмара Шантіна відбудеться у п’ятницю, 11 жовтня, з 18.00 до 20.30.

Де: офіс Інтерньюз-Україна за адресою м. Київ, вул. Ризька,15 метро Дорогожичі.

Для кого: редактори, медіа-менеджери, власники онлайн-видань та мультимедійні журналісти.

Умови: участь – безкоштовна, передбачає конкурсний відбір. Для реєстрації необхідно заповнити онлайн-заявку: http://bit.ly/lecture11 до 18.00 6 жовтня. Усі апліканти будуть будуть проінформовані про  результати 8 жовтня до 18.00.

Коментувати

Детальніше...

Баннер