Наразі 84 анкети, сьогодні ще можна подати. Результати оголосимо вже 2 лютого, тобто в середу.

Більше інформації

 

Коментувати

Все більше і більше журналістів відвідують курси і тренінги з метою вивчити нові технології, володіння якими, як очікується, підвищить їх конкурентоспроможність на ринку нових медіа.

Залишилися в минулому ті часи, коли журналістові вистачало лише блокнота і ручки. Професія вимагає тепер від нього усе більш різноманітних навичок і умінь.

Що ж повинен знати і уміти сучасний журналіст? Найкоротший список виглядає так:

Коментувати

Детальніше...

Вже одинадцять років онлайн-спільнота The WELL (одна з найстаріших в Інтернеті) проводить новорічні зустрічі з культовим письменником, футуристом, теоретиком дизайну, батьком "кіберпанку" Брюсом Стерлінгом на тему "Стан Світу". Учасники спілкування задають питання і висловлюють свої точки зору на найбільш актуальні проблеми. Стерлінг відрізняється тим, що дуже глибоко копає - його прогнози і спостереження щодо трендів збуваються не лише за рік-два, але часто поширюються на значно довший період. Наполегливо рекомендуємо вам дізнатися більше про такі його концепції, як "готичний хайтек", та "шик із фавели". Наразі Стерлінг активно цікавиться "модифікованою реальністю", "домашнім промисловим виробництвом", "дизайнерською фантастикою" тощо.

Коментувати

Детальніше...

Книга о том, что перемены в традиционных редакциях СМИ неизбежны, и к ним надо готовиться. Разные редакции  – и большие информационные агентства, и региональные издательские холдинги ищут ответы на вопросы об эффективной организации и оптимальном содержании мультимедийного СМИ. Практики, участвующие в процессе перестройки традиционных редакций, на страницах книги размышляют о «конвергентном» скачке и переходе к мультимедиа.

Коментувати

Детальніше...

Твіттеряни з Тернополя, Києва, Одеси, Львова, Хмельницького та інших міст Злуку відзначали у столиці Тернопілля баркемпом #TwiTerEvent. Соборність об'єднує Україну, а Twitter технічно допомагає у цьому єднанні, підтримуючи постійну комунікацію між громадськістю, активістами NGO і медійниками.

Коментувати

Детальніше...

Баннер