Сегодня до обеда второго дня 4 модуля #medianext_ua говорили о том “Как зарабатывают интернет-СМИ”. Артур Оруджалиев уверен, что этому способствуют прямые продажи.

 

 

Коментувати

Детальніше...

Определенно смешанные чувства от первого дня. Голова, как обычно гудит. Зато за окном метель и кто-то уже включил романтику на все колонки....

Главные герои дня - конечно же, Артур Оруджалиев (ain.ua) и Слава Баранский (lifehacker).  Тема дня: "Эффективность и деньги". Откровенно сильная аудитория подобралась. Это заметно по вопросам и по дискуссиям. В основном, редактора и стратегически мыслящие. Спасибо за строгий отбор на модуль.

Коментувати

Детальніше...

Доповідач TED Кріс Андерсон вважає, що широке поширення відео в інтернеті лежить в основі загальносвітового феномену, який він називає Інновацією, Яка Прискорена Великою Групою Людей (Crowd Accelerated Innovation), - це процес навчання, що постійно підживлює сам себе, і який за значимістю своєю не поступається винаходу друкарського пресу. Проте, щоб використати потенціал цього феномену, організаціям доведеться перейти до радикальної відкритості. Для TED це буде новою сторінкою в історії...

Коментувати

Детальніше...

 

У суботу розпочнеться перше київське навчання 4 модулю MediaNext під назвою «ЗМІ завтрашнього дня. Ефективність і гроші». Учасники вже отримали попередню програму, а завтра зранку отримають пакет навчальних матеріалів. Усього до кінця лютого навчання відбудеться в Харкові (15-16 лютого) і знову в Києві (26-27 лютого). Учасники зі Львова, Одеси, Донецька та інших міст могли податися на одне з навчань.
Коментувати

Детальніше...

В чем секрет популярности микроблогового сервиса Twitter.com и опережающего роста его аудитории по сравнению с другими социальными сетями? Попробую популярно объяснить его секрет с точки зрения психологии взаимоотношений. Итак...

Коментувати

Детальніше...

Баннер