Анонси подій

11 жовтня 2013 р. МГО «Інтерньюз-Україна» запрошує українських редакторів, медіа-менеджерів, власників онлайн-видань взяти участь у майстер-класі Дітмара Шантіна (Dietmar Schantin) в Києві на тему «Які стратегії працюють для редакцій в сучасних реаліях медіа-бізнесу?”

Сфера кваліфікації Дітмара Шантіна - стратегії розвитку для ЗМІ, в тому числі розбудова цифрового бізнесу,  комунікаційні стратегії та управління брендінгом. Детальніше: www.instituteformediastrategies.com

Під час майстер-класу експерт запропонує огляд:

  • тенденцій розвитку  платного контенту, медіа-брендингу та внутрішньої структури ЗМІ;
  • сильних і слабких сторін ключових моделей ньюзрумів;
  • уроків впровадження цифрових технологій  з досвіду європейських медіа.

Дітмар Шантін – засновник Інституту медіа-стратегій (Австрія), директор проекту Newsplex (Всесвітня газетна та інформаційно-видавнича асоціація WAN-IFRA). Пан Шантін відомий в медіа-індустрії як інноватор і розробник серії сучасних редакційних концепцій, що застосовуються в багатьох країнах світу.

На посаді виконавчого директора WAN-IFRA Newsplex він працював з Telegraph Media Group UK, Ringier Media Group, Archant Group, Associated News Media UK, Axel Springer Germany. Пан Шантін має ступінь Ph.D in Economics and Technology, сфера його досліджень - стратегії розвитку бізнесу.

Єдиний майстер-клас Дітмара Шантіна відбудеться у п’ятницю, 11 жовтня, з 18.00 до 20.30.

Де: офіс Інтерньюз-Україна за адресою м. Київ, вул. Ризька,15 метро Дорогожичі.

Для кого: редактори, медіа-менеджери, власники онлайн-видань та мультимедійні журналісти.

Умови: участь – безкоштовна, передбачає конкурсний відбір. Для реєстрації необхідно заповнити онлайн-заявку: http://bit.ly/lecture11 до 18.00 6 жовтня. Усі апліканти будуть будуть проінформовані про  результати 8 жовтня до 18.00.

Коментувати

Детальніше...

28 травня Посольство США в Україні спільно з МГО "Інтерньюз-Україна" та спільнотою медіа-інноваторів MediaNext запрошують на відкриту дискусію на тему «Зміни, що відбуваються в традиційних медіа під впливом онлайн-ресурсів» з Джозефом Галарно (The Daily Beast) та Еріком Харрісом (Buzzfeed.com).

Під час дискусії експерти пропонують обговорити трансформації, які відбулися з традиційними ЗМІ в епоху цифрової революції, і порівняти досвід української та американської журнальної й газетної індустрії.

Коли: 28 травня 2013 (вівторок) з 13.30 до 14.30

Де: офіс МГО «Інтерньюз-Україна», м. Київ, вул. Ризька, 15 (м. Дорогожичі)

Для кого: журналісти, редактори, рекламісти, PR-менеджери, медіа та громадські активісти

Робоча мова: переважно англійська (за необхідності з перекладом українською)

Умови участі: лекція безкоштовна та відкрита для журналістів, редакторів, учасників спільноти MediaNext. Для участі в зустрічі необхідно заповнити РЕЄСТРАЦІЙНУ АНКЕТУ http://bit.ly/discussion_Galarneau_Harris. Заявки приймаються до 16.00, 27 травня.

Результати відбору: учасники отримають підтвердження реєстрації в залежності від наявних місць у понеділок 27 травня до 18.00.

Коментувати

Детальніше...

Міжнародна громадська організація «Інтерньюз-Україна» за підтримки проекту «У-Медіа» запрошує молодих журналістів, блогерів та студентів журналістських факультетів до участі в тренінгу «Сучасна онлайн-журналістика. Курс молодого бійця», що відбудеться у Києві 31 травня-2 червня 2013 року.

До участі в тренінгу запрошуються початківці, які мають незначний досвід роботи в онлайн-виданнях чи веденні власних ресурсів та прагнуть підвищити свій професійний рівень. Під час навчання учасники отримають бачення професійної роботи в сучасній онлайн-журналістиці, дізнаються, як відкоригувати власну стратегію роботи в онлайні.

Тренінг передбачає два дні навчання та один день гостьових візитів до провідних українських онлайн-видань: Forbes.ua, Кореспондент.net, The Village, Bigmir.net, ТСН.ua.

Тренери:

● Євген Сафонов, головний редактор «The Village Киев», раніше - журналіст журналу «Фокус» та «Газета по-київськи».

● Тамара Бабакова, директор з розвитку інтернет-проектів ділової групи Українського Медіа Холдингу (UMH), раніше - головний редактор журналу «Фокус» та сайту Focus.ua, редактор мультимедіа та спецпроектів сайту Корреспондент.net.

Хто може взяти участь?

Заявки на участь у тренінгу можуть подавати журналісти та студенти, які не мають значного журналістського досвіду, проте вже працювали в онлайн-виданнях, або ж ведуть власні блогові онлайн-проекти. Учасники відбиратимуться на конкурсній основі. До участі у тренінгу буде запрошено 20 осіб. Два модулі відбудуться в період з червня по липень 2013 року.

Умови участі

Для участі в конкурсі необхідно до 16 травня 18.00 заповнити ОНЛАЙН-АНКЕТУ http://bit.ly/reestr2

Учасники тренінгу відбираються на конкурсній основі. Участь у школі передбачає реєстраційний внесок в сумі 200 грн. Організатори забезпечують учасників навчальними матеріалами та харчуванням (кава-паузи та обіди), відшкодовують учасникам з-поза меж Києва вартість проїзду та забезпечують проживання на період навчання.

Контакти: Юлія Бабко, координатор програм нових медіа МГО «Інтерньюз-Україна», jbabko(at)internews.ua, (063) 710 13 96

Тренінг проводиться МГО «Інтерньюз-Україна» в рамках проекту «У-Медіа» міжнародної організації Інтерньюз за фінансової підтримки АМР США.

Коментувати

Міжнародна громадська організація «Інтерньюз-Україна» за підтримки проекту «У-Медіа» запрошує молодих журналістів, блогерів та студентів журналістських факультетів до участі в тренінгу «Сучасна онлайн-журналістика. Курс молодого бійця», що відбудеться у Києві 29-31 березня 2013 року.

До участі в тренінгу запрошуються початківці, які мають незначний досвід роботи в онлайн-виданнях чи веденні власних ресурсів та прагнуть підвищити свій професійний рівень.

Під час навчання учасники отримають бачення професійної роботи в сучасній онлайн-журналістиці, дізнаються, як відкоригувати власну стратегію роботи в онлайні. Тренінг передбачає два дні навчання та один день гостьових візитів до провідних українських онлайн-видань. Перелік онлайн-видань буде оголошено згодом.

Тренери:

  • Євген Сафонов, головний редактор «The Village Киев», раніше -  журналіст журналу «Фокус» та «Газета по-київськи».
  • Тамара Бабакова, директор з розвитку інтернет-проектів ділової групи Українського Медіа Холдингу (UMH), раніше - головний редактор журналу «Фокус» та сайту Focus.ua, редактор мультимедіа та спецпроектів сайту Корреспондент.net.

Хто може взяти участь? Заявки на участь у тренінгу можуть подавати журналісти та студенти, які не мають значного журналістського досвіду, проте вже працювали в онлайн-виданнях, або ж ведуть власні блогові онлайн-проекти. Учасники відбиратимуться на конкурсній основі. До участі у тренінгу буде запрошено 10 осіб. Апліканти, яких не буде запрошено до участі у першому, березневому, тренінгу, мають можливість взяти участь в одному з трьох наступних тренінгів, які відбудуться в період з квітня по червень 2013 року.

Умови участі Для участі в конкурсі необхідно до 18 березня 18.00 заповнити ОНЛАЙН-АНКЕТУ bit.ly/onlinejournalism_registr. Учасники тренінгу відбираються на конкурсній основі. Участь у школі передбачає реєстраційний внесок в сумі 200 грн.

Організатори забезпечують учасників навчальними матеріалами та харчуванням (кава-паузи та обіди), відшкодовують учасникам з-поза меж Києва вартість проїзду та забезпечують проживання на період навчання.   Контакти: Юлія Бабко, координатор програм нових медіа МГО «Інтерньюз-Україна», jbabko(at)internews.ua, (063) 710 13 96

Тренінг проводиться МГО «Інтерньюз-Україна» в рамках проекту «У-Медіа» міжнародної організації Інтерньюз за фінансової підтримки АМР США.

Коментувати

Міжнародна громадська організація «Інтерньюз-Україна» за підтримки проекту «У-Медіа» запрошують представників локальних онлайн-ресурсів взяти участь в проекті “Мультимедіа та монетизація для онлайн-медіа” задля покращення навичок роботи з мультимедіа та планування бізнес-підходів до роботи ресурсів.

Проект передбачає дві інтенсивні тренінгові сесії загалом для 10 редакцій (20 чоловік), відібраних на основі конкурсу. Представники кожної з редакцій відвідають два модулі навчань. Перший з яких відбудеться 19-20 лютого в Києві.

До участі в тренінгу запрошуються представники онлайн-ресурсів, інформаційних сайтів, блогових платформ, які ставлять за мету підвищити якість контенту та рівень монетизації свого ресурсу. Під час навчання учасники дізнаються про підходи щодо роботи сучасних онлайн-видань та консультації щодо інструментів, стратегій та способів підвищення якості і прибутковості ресурсів.

Тренери першої сесії (19-20 лютого 2013 р.):

Ленур Юнусов – журналіст, радник з питань медіа в АР Крим програми «У-Медіа» міжнародної організації Інтерньюз.

Павло Білоусов – керівник онлайн-ресурсів «Алушта live» та «Алушта онлайн», керівник Інтернет-проекту «УкрЯма».

 

Хто може взяти участь?

Заявки на участь у тренінгу можуть подавати представники онлайн-видань та ресурсів, які відповідають за контент та просування сайту (головні редактори, журналісти, PR-менеджери, маркетологи, контент-менеджери). Кожна редакція повинна бути представлена двома представниками. Усього на конкурсній основі буде відібрано 10 редакцій регіональних чи національних ресурсів, представники яких прослухають два модулі навчання.


Умови участі

Для участі в конкурсі необхідно до 12 лютого (20.00) заповнити ОНЛАЙН-АНКЕТУ http://bit.ly/MM_reg. Участь безкоштовна. Організатори забезпечують учасників навчальними матеріалами та харчуванням (кава-паузи та обіди), відшкодовують учасникам з-поза меж Києва вартість проїзду та забезпечують проживання на період навчання.

 

Контакти: Юлія Бабко, координатор програм нових медіа МГО «Інтерньюз-Україна» , jbabko (at) internews.ua

 

Тренінг “Мультимедіа та монетизація для онлайн-медіа” проводиться МГО «Інтерньюз-Україна» в рамках проекту «У-Медіа» міжнародної організації Інтерньюз за фінансової підтримки АМР США.

Коментувати

МГО "Інтерньюз-Україна" у партнерстві з редакцією онлайн-ресурсу Texty.org.ua в рамках проекту «У-Медіа» оголошують набір на Другу Школу інфографіки для молодих дизайнерів, працівників онлайн-видань та охочих працювати з візуальною інформацією (Київ, 21-24 лютого 2013).

Що це за школа? Конкуренція за увагу користувача в інформаційному просторі підштовхує редакції все більше урізноманітнювати форми подачі інформації. Це зумовлює високу потребу в фахівцях, які здатні працювати з візуалізацією/інфографікою на різних рівнях – від розробки концепції, обґрунтування до підбору кольорів, шрифтів, пропорцій і створення інфографіки.

Школа інфографіки — це 4-денний курс з основ інфографіки, створений з метою навчити охочих створювати і застосовувати динамічну і статичну інфографіку для онлайн-ресурсів та видань.

Коментувати

Детальніше...